13 תשובות
כן זה נחמד להגיד תודה 3>
את יכולה להגיד גם:
תודה רבהה
תודה לכולם
תודהה
תודה❤
תודה!! 3>>
ברוכים הנמצאים
תודה רבה❤
או סתם לשלוח אימוגים שמתאימים לסיטואציה
תודה רבהה
תודה לכולם
תודהה
תודה❤
תודה!! 3>>
ברוכים הנמצאים
תודה רבה❤
או סתם לשלוח אימוגים שמתאימים לסיטואציה
שואל השאלה:
אז מה לענוצת כתבו לי ברוכה הבאה
אז מה לענוצת כתבו לי ברוכה הבאה
את חדשה בבית ספר מסויים? סתם רציתי לדעת
אנונימית
מה שבאלך, מכבוד רצוי שכן.
בהצלחה לאיזה כיתה את עולה ?
שואל השאלה:
ט
ט
יא , בגדרה ?
שואל השאלה:
לא במודיעין
לא במודיעין
פשוט תעני באמוגים
שואל השאלה:
אמרתי תודה
אמרתי תודה
שואל השאלה:
כן ואני ממש בלחץ מזה
כן ואני ממש בלחץ מזה
באותו הנושא: