8 תשובות
כן
לפעמים אבל אני לא מדברת עם אף אחד באופן קבוע
לרוב ההודעות הם מאנשים רנדומלים שמתחילים איתי שיחה ולרוב אני לא עונה
לרוב ההודעות הם מאנשים רנדומלים שמתחילים איתי שיחה ולרוב אני לא עונה
שואל השאלה:
אוו תודה לכם זה עודד אותי חשבתי שרק אני ככה
אוו תודה לכם זה עודד אותי חשבתי שרק אני ככה
אנונימית
לפעמים כן לפעמים לא
אבל זה הודעות רנדומליות כאלה פה ושם זה לא לשמור על קשר עם מישהו
אבל זה הודעות רנדומליות כאלה פה ושם זה לא לשמור על קשר עם מישהו
לא כי אני לא מתכתבת עם אנשים
אני אדם לא חברותי בכללי אז גם לא בא לי לדבר עם אנשים
אני אדם לא חברותי בכללי אז גם לא בא לי לדבר עם אנשים
לפעמים פעם ב
לא לא
אנונימית