6 תשובות
כלום?
מזל טוב?
מזל טוב
יפה להם
25 זה הסימפוניה האהובה עליי של מוצרט
טהטהטהטהטהטה דהטהטהטהטהטה טהדהטהטהטהטה דהטהטהטהטהט טודוטו טו טודודודו דוטוטודוטודוטודוטו
באותו הנושא: