6 תשובות
זה כן. אבל זה בסדר. תמיד עדיף להשתמש ולהשים במקום
https://youtu.be/c27v6iucrlu
זה הסבר יותר פשוט להבנה לגבי סוגי הקרינה המסוכנים והפחות
לא עניתי על שאלה כזו לא מזמן אני יעשה לך העתק הדבק רק שניה

לא גם אם תצמיד את הפלאפון לראש לכל החיים לא יקרה לך כלום בכללי שתדעו שבכל מקום שאתם הולכים שיש בו קליטה כמות הקרינה היא אותו הדבר הקרינה לא מגיעה מהפלאפון אלה מהאנטנות תקשורת

יש תשובה הרבה אומרים שכן בגלל שפעם שהפלאפון רק יצא הפלאפונים היו שוקלים 0.5 קילו והם היו עובדים בתור אנטנת תקשורת ניידת אז תחשוב שפעם זה היה כמות קרינה גדולה ברמה של לשכב בחדר עם עמוד תקשורת מתחת לראש היום זה כבר ממש לא עושה קרינה כי כל הקרינה נמצאת בעמודי התקשרת שנמצאים מחוץ לבית

זה בכללי מה שכתבתי זה 2 הודעות שונות מקווה שזה מסביר על כל עניין הקרינה
זה לא פולט קרינה שפוגעת בגוף, זה בסדר.
פירוט:
נהוג לחלק את הקרינה ל2 סוגים, או 2 רמות קרינה: הקרינה המייננת והקרינה הבלתי מייננת.
קרינה מייננת זה קרינה מאוד חזקה שהיא זאת שפוגעת בגוף, היא יכולה לעבוד דרך מולקולות הגוף ולפרק אותן זה יכול לגרום לסרטן כי הקרינה המייננת יכולה לגרום למוטציות בdna.
הקרינה הבלתי מייננת היא קרינה הרבה יותר חלשה שאין בכוחה לפרק את מולקולות הגוף ולכן היא נחשבת בלתי מסוכנת.
המחשב והטלפון פולטים קרינה בלתי מייננת שאפילו לא קרובה להזיק לגוף אז אין בעיה לישון ליד המחשב והטלפון.