5 תשובות
חחחחח גם אני ככה הרבה פעמים.
בלילה אני רבה עם המצעים איכשהו תמיד בבוקר הסדין פשוט יוצא מהמקום שלו
באג לול
כנראה סתם נוח לה לישון ככה
אתה לא היחיד...
אחותי הקטנה לא ישנה על השמיכה, אבל איכשהו היא מעיפה את השמיכה לצד תוך כדי השינה אז לפעמים אני מסדר.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה זה מרגיע אותי לדעת כי אני מתחרפן מזה
אנונימי
חחח מצאתי את אח שלי ישן על הרצפה
וכן אני תמיד מסדרת