8 תשובות
זה שיער למי אכפת מה האורך שלו
גם באמצע זה יפה..
כן זה רגיל
יש אנשים שזה מחמיא להם ויש כאלה שלא
אבל בכללי אני אוהבת בנים עם שיער ארוך
כל אחת ומה שמתאים לה, אין לי משיכה לאורך מסויים של שיער.