8 תשובות
כןן
זה שיער למי אכפת מה האורך שלו
גם באמצע זה יפה..
כן זה רגיל
כןן
יש אנשים שזה מחמיא להם ויש כאלה שלא
אבל בכללי אני אוהבת בנים עם שיער ארוך
אבל בכללי אני אוהבת בנים עם שיער ארוך
מאוד
כל אחת ומה שמתאים לה, אין לי משיכה לאורך מסויים של שיער.
באותו הנושא: