17 תשובות
ברור כי אין דבר כזה שמישהו מוצא חן בעיני כולם
לא
אילנה
זהבה בן?
אנונימית
אשכרה צודקת
טליה שכולה תכלת בתח- שלי
אנונימית
שחקנית תזמינו לי מונית
אנונימית
שואל השאלה:
אילנה, מלא אומרים שהיא לא מועילה, שקטה, לא מעניינת
זהבה בן, מצטערת אבל זכתה נטו בגלל הגיל והכבוד, היא לא הייתה מעניינת ולא דיברה כמעט בכלל.
תמיד יש חילוקי דעות
אילנה, מלא אומרים שהיא לא מועילה, שקטה, לא מעניינת
זהבה בן, מצטערת אבל זכתה נטו בגלל הגיל והכבוד, היא לא הייתה מעניינת ולא דיברה כמעט בכלל.
תמיד יש חילוקי דעות
אנונימית
לא מצאתי בן אדם אחד ששונא את אילנה או ליה (אבל זה בגלל שלליה לא היה זמן מסך)
שואל השאלה:
חברה שלי לא מתחברת לליה בגלל שהיא העמידה את טליה
ולגבי אילנה כבר כתבתי
(אני אוהבת את שניהן מאוד בלי קשר פשוט לא כולם)
חברה שלי לא מתחברת לליה בגלל שהיא העמידה את טליה
ולגבי אילנה כבר כתבתי
(אני אוהבת את שניהן מאוד בלי קשר פשוט לא כולם)
אנונימית
לא הבנתי את ההיפ על טליה.
כל מי שמוציא עלייה מילה או שפיות מתחבר עלייה ליטרלי אף מבית האח. מה זה החר הזה
בן אדם לא חייב לאהוב בן אדם
כל מי שמוציא עלייה מילה או שפיות מתחבר עלייה ליטרלי אף מבית האח. מה זה החר הזה
בן אדם לא חייב לאהוב בן אדם
נודר כל מי שמוציא עלייה מילה מוצאים אותו רק חדי עיין רואים שהיא שחקנית
אנונימית
חדי עין באמת רןאים שבר השחקנית האמיתית. לטליה לא צריך חדות עין מלא חושבים ככה
לא ליטרלי בנות בגילאי 8 עם עמוד מעריצים לטליה אני בוכהה
אנונימית
אי אפשר להגיד שבר שחקנית אם כבר הכי לא
אבל באמת שאי אפשר לזייף כל כל הרבה זמן בשביל מצלמות לא חושבת שטליה שחקנית
אבל באמת שאי אפשר לזייף כל כל הרבה זמן בשביל מצלמות לא חושבת שטליה שחקנית
אני אהבתי את בר מההתחלה לא יודעת מה איתכם היא קנאית זה משהו בדם שלה אבל זה לא משהו רע.. ליטרלי בכולם יש קנאות
בר הכי שחנקית. בוכה בלי דמעות, "מרחמת" על דיאן ומגנה עליה כי מפחדת שקורה לה בדיוק אותו דבר כמו לדיאן כי הן היו חברות טובות ושתיהן הפיצו את כל הרוע שלהן בבית ביחד.אם היא כל כך מרחמת עליה על כל מה שכןתבים לדיאן ברשת אז למה היא עשתה אותו הדבר לנופר כשהייתה באח הגדול? והמעריצות המסכנות שלה מצדיקות אותה.. חושבות שזה מגניב להתנהג כמו בהמות ולפתוח את הפה, מי שאוהבת אותה רעה בדיוק כמוהה. העיקר את דיאן שנאתם ואת בר אתם אוהבים, הן מתנהגות בדיוק אותו דבר!! אין על מה להתכווח איתי על זה תודה