11 תשובות
אוקיי
יונתן מסתכל עליי אומר שאני יפה וזה תמיד נחמד לדעת שמישהו שם לב
יונתן מסתכל עליי ואומר שאני יפה וזה תמיד נחמד לדעת שמישהו שם לב
יונתן הוא הראשון שאני אוהבת באמת והראשון שאוהב אותי בחזרה
ולפעמים כשקצת עצוב אני אומרת לא חשוב יש לי אותו אז יש לי תעולם
^^ ולפעמים כשקצת עצוב אני אומרת לא חשוב, יש לי אותו אז יש לי את העולם
^^עוד מעט הבוקר יעלה ואני עוזבת
יונתן אל תהיה כל כך עצוב תמיד אני חוזרת
יונתן אל תהיה כל כך עצוב תמיד אני חוזרת
אליך, אל שפתיך, אל עיניים עצובות
אליך אל שפתייך אל עיניים עצובות
יונתן איתך כל העולם הזה יכול לחכות
לי...
יונתן איתך כל העולם הזה יכול לחכות
לי...
אליך, אל שפתך, אל עיניים עצובות
שואל השאלה:
מהמם אהבתי
מהמם אהבתי
אנונימית
באותו הנושא: