14 תשובות
את לא צריכה לרדת, זה משקל תקין וטוב
לא צריך לרדת.
שואל השאלה:
כן צריך
הלכתי לתזןנאית והיא אמרה לי שאני על הגבול בין להיות רגילה להיות יותר שמנה והיא פשוט אמרה לי בכל ארוחה לשלב ירקות אבל היא לא אמרה לי כמה לרדת וגם היא תזונאית גרועה
כן צריך
הלכתי לתזןנאית והיא אמרה לי שאני על הגבול בין להיות רגילה להיות יותר שמנה והיא פשוט אמרה לי בכל ארוחה לשלב ירקות אבל היא לא אמרה לי כמה לרדת וגם היא תזונאית גרועה
תרדי כמה ק"ג עד שתראי כמו שאת רוצה?
45
אנונימית
^ממש לא, 45 זה תת משקל רציני.
^נשמה עשיתי מחשבון mbi... היא לא רוצה להיות רגילה היא רוצה להיראות רזה ועדיין על משקל תקין, 45 זה המשקל גג 50, היא בת 13
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 14 בספטמבר
אני בת 14 בספטמבר
^אז 50 יהיה לך מצוין
אנונימית
שואל השאלה:
טוב תודה
טוב תודה
את בגיל שאת עוד מתפתחת, 8 קילו זה המון לגיל שלך וזה יכול להזיק לך .
ממליצה לך ל55 ק''ג ולא פחות מזה.
ממליצה לך ל55 ק''ג ולא פחות מזה.
שואל השאלה:
לי התזונאית אמרה לי לא לנסות לרדת כי הכל משתנה עכשיו אבל עדיין בא לי
גם שאני הולכת למכון כושר אני עולה במסת שרירים ובמשקל אז לא יידעת מה לעשות.
אמרו לי לעשות גרעון קלורי אני ינסה פוט אני לא ממש מבינה בקלוריות ובכל הדברים האלה ולא בא לי להיות אנורקסית כמו חברה שלי
לי התזונאית אמרה לי לא לנסות לרדת כי הכל משתנה עכשיו אבל עדיין בא לי
גם שאני הולכת למכון כושר אני עולה במסת שרירים ובמשקל אז לא יידעת מה לעשות.
אמרו לי לעשות גרעון קלורי אני ינסה פוט אני לא ממש מבינה בקלוריות ובכל הדברים האלה ולא בא לי להיות אנורקסית כמו חברה שלי
תאכלי 3 ארוחות מסודרות תצאי להליכות יש המון דרכים. בהצלחה
5 קילו כזה
באותו הנושא: