5 תשובות
למה את מדברת עם האקס קודם כל?
ולמה לא?
ולמה לא?
לא נראה לי...
אנונימית
אם זה מפריע לך אז תדברי עם האקס. ואם את רוצה לפרוק אצל חבר שלך שזה מפריע אז כן.
אנונימית
לא
שואל השאלה:
^^^^^ כי לפני כן היינו חברים הכי טובים אז פשוט לא רצינו להרוס קשר טוב בגלל שלא הצליח לנו בצורה אחת
^^^^^ כי לפני כן היינו חברים הכי טובים אז פשוט לא רצינו להרוס קשר טוב בגלל שלא הצליח לנו בצורה אחת
אנונימית
באותו הנושא: