9 תשובות
גם אני תמיד שואלת את זה
בכלום
אני תוהה גם
למה הם חיים בכלל!! כדאי שנצרח בכל השכונה שתוקף אותי גוק ב1 בלילה?
משפרים את הריפלקסים לברוח
הם דווקא לוקחים חלק בפעולת המיחזור של הטבע. הם אוכלים כל דבר כמו צמחים מתים וחיות מתות וחרקים מתים אחרים.
אין תכלית לכל דבר
במה אנחנו מועילים??
אנונימי
חחח התיאוריה שלי זה שגוקים אלו אנשים שלא הגיעו לגיהנום ולא לגן עדן
והם צריכים לשרוד כמה חודשים בבריחה מבני האדם ורק אחרי זה הם יעברו לשלב הבא
יונים
והם צריכים לשרוד כמה חודשים בבריחה מבני האדם ורק אחרי זה הם יעברו לשלב הבא
יונים
באותו הנושא: