9 תשובות
גם אני תמיד שואלת את זה
אני תוהה גם
למה הם חיים בכלל!! כדאי שנצרח בכל השכונה שתוקף אותי גוק ב1 בלילה?
משפרים את הריפלקסים לברוח
הם דווקא לוקחים חלק בפעולת המיחזור של הטבע. הם אוכלים כל דבר כמו צמחים מתים וחיות מתות וחרקים מתים אחרים.
4AM
אין תכלית לכל דבר
במה אנחנו מועילים??
אנונימי
חחח התיאוריה שלי זה שגוקים אלו אנשים שלא הגיעו לגיהנום ולא לגן עדן
והם צריכים לשרוד כמה חודשים בבריחה מבני האדם ורק אחרי זה הם יעברו לשלב הבא
יונים