9 תשובות
פחות מתחברת לדניאל
קאזם טיפה מעצבן
לא שנאתי את שרין פשוט היא לא המועדפת עליי
אני שונא את טליה
כשבר תעוף הבית יהיה פרפקט
^בר לא תעוף, אנשים מתים עליה.
שואל השאלה:
^^^^קאזם הוא נסיך ותריבו עם הקיר
פחות אוהבת את נתנאל ואת קאזם אבל כרגע אני לא שונאת אף אחד ממי שנשאר
קלל שנתנאל הבריון.
לא סובלת אותו כבר הרבה מאוד זמן אגב..