6 תשובות
אל תקני...
זה לא שווה את זה...
בדכ לא שווה את המחיר
תקני זה שווה את זה אולי המיקרופון לא וואו אבל זה טוב לשירים
אנונימי
לדעתי כבר כדי להוסיף 100-200 שקל ולקנות מקורי
אנונימית
תקני איירפודס שהם פשוט לא החדשים, זאת אומרת איירפודס שהמציאו אותם לפני כל האחרים, היה לי איירפודס אני חושבת 4 (איבדתי אותם בחול כמו סתומה, איבדתי גם 400 שקל ואייפון 7 לא ליתייחס אני ממש מפגרת) והן היו ממש טובות!! ממליצה אני חושבת שהם בסביבות ה300-400
מה זה איירפודס 4?
בכל אופן לקנות חיקוי זה מזל בעיקר, אפשר ליפול על מוצר מצוין ולרוב נופלים בפח