3 תשובות
מה פתאום! למה את לוחצת על עצמך? מותר לך לא לרצות זוגיות אני לא רציתי זוגיות עד גיל 19 בערך. כל אחד ומה שמעניין אותו בקצב שלו.
אין בך שום דבר לא בסדר מותר לך להרגיש ככה ולחשוב ככה.
אין בך שום דבר לא בסדר מותר לך להרגיש ככה ולחשוב ככה.
את עוד לא בת 14. בבקשה תנשמי, את לא אמורה לרצות זוגיות בגיל הזה כי לא באמת מבינים את המורכבות של זוגיות וגם אין הרבה מה לעשות ביחד חוץ מלהנות כמו חברים טובים. תגידי לו שאת לא רוצה חבר כרגע ותמשיכי בחייך.
שואל השאלה:
תודה !!
תודה !!
באותו הנושא: