12 תשובות
סחטיין
הם בסדר כזה
הכל מעולה רק האנגלית אם באלך תשפר
סביר מינוס
אנונימית
שואל השאלה:
אנגלית שיפרתי כבר מ75 ל78 והמגן 80 ככה שהציון סופי הוא 79
אנונימי
שואל השאלה:
להמיר את הציון שלי במתמטיקה לציון סופי של שלוש יחידות ?
אנונימי
ציוני הבגרות*
זה בסדר גמור. אולי כדאי לשפר במתמטיקה או אנגלית אבל מה שאתה מרגיש שנכון.
אנונימי
שואל השאלה:
ניסיתי לשפר במתמטיקה קיבלתי במועד ב64 ובמןעד א 71
אנגלית שיפרתי אבל בממש קצת
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודע עדיין
פעם רציתי פסיכולוגיה
כרגע אני חושב שאם אני אעשה תואר אז אני פשוט רוצה לעשות תואר שפוחת הרבה משרות ושהוא לא קשה מידיי
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יודע במה אני רוצה לעסוק
אבל אין ספק שריבלדינו צודק אתה צריך להיות סופר מוכשר נחוש ושייה לך מזל בשביל שתצליח בלי בגרות ואני האמת רוצה ללמוד תואר בשביל למצוא עבודה כרגע אין לי כיוון אחי
אנונימי
שואל השאלה:
^אני מסכים שאפשר אבל rivaldinho כל כך צודק ואומר את האמת בצורה שהוא רוצה לעזור ובצורה יפה ואני מסכים איתו. תואר ובגרות זה מאוד עוזר להצליח בחיים אבל ברור שאפשר גם בלי
הם הגיעו כי הם מוכשרים וכי היה להם מזל אבל הדרך של בגרות ולימודים היא דרך יותר ריאלית בשביל רוב האנשים
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי איזה קישור שאני ממש מוכשר בו
אנונימי