2 תשובות
אם לוקחים בחשבון גם מחיר אני גם חושבת שיותר שווה מהמכולת
מבחינת הטעם לא בהכרח:)
אבל בן אנד גריס או האגן דאז נגיד יותר טעים לדעתי מגלידריה
בכל מקרה זה רק דעתי ברור שזה נורמלי
מבחינת הטעם לא בהכרח:)
אבל בן אנד גריס או האגן דאז נגיד יותר טעים לדעתי מגלידריה
בכל מקרה זה רק דעתי ברור שזה נורמלי
באותו הנושא: