10 תשובות
אנחנו הפסדנו? ה 4-0 לא מראה לי שהפסדנו^^
תגיד תודה שקיבלת את ההגרלה הכי קלה
שואל השאלה:
ממתי הפסדנו? 4-0, 1-0...
כך אומרים
שואל השאלה:
ברור ברור, זה בגלל המסטיק של אנצ'לוטי.
אוקי אני מבין שזה היה כואב, רוצה ממחטה לנגב את הדמעות?^^^
שואל השאלה:
אני יכול לשלוח לך את זה הביתה.
שואל השאלה:
איזה מלך, חבל שאין לי עוד פרח.
ככה זה תמיד כרגיל אחי. ריאל תמיד ככה כמו שהם קנו את טבאס בליגה.
ברור שאוהדי ריאל יכחישו יאללה ריאל קיבלה בית ממש קל