12 תשובות
כן
אתה יכול
אבל מה אסור?
אבל מה אסור?
למה להיות מלשן זבל
לא יפה
שוטרים כולכם
כן
תביא תשם שנדווח גם
תביא תשם שנדווח גם
אנונימית
רגע אבל לא יתבעו אותו..?!
אנונימית
לא
כן
אנונימית
אם אתה חבר זבל אז כן אם לא אז לא
זה חבר שלך,למה שתלשין עליו? ועזוב גם כאילו הוא עשה איזה משהו פלילי או מסוכן, או מזיק לאחרים.
באותו הנושא: