22 תשובות
שואל השאלה:
וזה בעייתי להתקבל?
אנונימית
אני מניח שזאת תוכנית מצומצמת. אבל תכלס ניתן להגיע לחכים ללא הנוער ולהלמחות. אני עשיתי את זה.
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
אנונימית
לשלוח הודעה לעוזרים הפרלמנטריים של החכים ולהציע את עצמך. בטח צריך ותק בנוער הליכוד כדי להתקבל לכזאת תוכנית.
שואל השאלה:
הבנתי, מעבר לזה, כמה פעמים בשבוע אתה נמצא בכנסת בערך ואצל מי אתה מתמחה
אנונימית
מיכל וולדיגר. זה לא דבר קבוע - כרגע בגלל הפיזור והפגרה הייתי בכנסת רק פעם אחת בחודשיים האחרונים, אבל בחודש שלפני הייתי פעם בשבוע ואפילו פעמיים.
שואל השאלה:
וואו, ומה בעצם עושים בזמן ההתמחות? ואיך אתה מגיע כל פעם? אני גרה בתל אביב זו יכולה להיות בעיה עבורי?
אנונימית
רכבת סבידור מרכז ליצחק נבון תפתור לך את הבעיות. אפשר גם לעבוד מרחוק.
בעיקרון זה תלוי במה תתעסקי. יש 3 תחומים: כנסת, פרלמנטרי ודוברות.
אני בתחום הפרלמנטרי אבל בגלל הבחירות עברתי לדוברות (אין עבודה פרלמנטרית בבחירות)
אם תרצי עוד פירוט אז בבוקר, רק תגיבי כאן כדי שלא אשכח
שואל השאלה:
סגור, כמה זמן זה יקח לי להגיע בערך? ואם אתה יכול להסביר יותר על שלושת התחומים אני אשמח? תודה!
אנונימית
אני חושב שחצי שעה, פשוט תבדקי באתר של רכבת ישראל.
דוברות: יחצ, תקשורת ופרסום פוסטים, כתבות וציוצים.
פרלמנטרי: חקיקה, כתיבת שאילתות והסתייגויות וכו. לא עובדים בזמן הבחירות.
כנסת: תיאום אירועים וכינוסים, גיוס אנשים וארגוני החברה האזרחית שיוכלו לסייע לפעילות.
לכל תחום יש עובד.ת פרלמנטרי.ת משלו.
שואל השאלה:
וואו נשמע מאוד מעניין, אתה חושב שאוכל להגיע לחכים של הליכוד גם בלי נוער הליכוד?
אנונימית
כן. תשלחי הודעה לדובר\ת או לעוזר\ת פרלמנטרי\ת. מציע גם לנסות שוב אחרי השבעת הכנסת ה25 כי כרגע לאו דווקא ירצו (ואם כן, לא בכנסת - היא ריקה כמעט לגמרי\בשיפוצים).
שואל השאלה:
סבבה תודה, איך אני משיגה את המספר או אימייל של העוזרת? מה אני אמורה לכתוב? ת
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכולה להתנדב אצל חכ מהאופוזיציה? ולשלוח ליועץ פרלמנטרי או דובר?
אנונימית
יש בעיקרון מייל באתר הכנסת, אבל מידיעה אישית אני לא מציע לך לשלוח שם, הוא לא מיועד לכאלו דברים. בעיקרון מפרסמים בגוגל לעיתים מספרי טלפון, וכמובן שניתן לבקש מאנשים שמכירים.

את יכולה להתנדב אצל כל חכ שתרצי ויקבל אותך, ואני לא חושב שזה כזה משנה למי תשלחי. אצלנו מנהלת את העניין הדוברת, אבל תכלס כנראה שיפנו אותך למי שמטפלת בזה.

*מומלץ גם להמתין ליציאת השבת
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה, אתה יודע בערך מה אני יכולה להגיד להם?
אנונימית
שואל השאלה:
ואגב, לדעתך אפשרי להתמחות אצל ביבי עצמו או ששאיפה גבוהה מדי?
אנונימית
שואל השאלה:
אתה יודע אם לחכים כמו בועז ביסמוט שנבחרו בפריימריז יש כבר לשכה ודוברת?
אנונימית
^^^פרטים אישיים, את רוצה לעזור וזה, השכלה וכו וכו
^^חח זה חסר סיכוי.
^ביסמוט לא חכ עדיין, אין לשכה למי שלא נבחרו עדיין לכנסת
שואל השאלה:
סגור תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
?אתה יוגע מה אני יכולה לומר להם שאני רוצה להיות ואיך אני אומרת את זה
אנונימית