10 תשובות
אכן
תלוי למי כעיקרון כן
לא
הוא לא מפחיד בכלל
הוא לא מפחיד בכלל
וואי סרט פצצה
שואל השאלה:
אם הוא לא היה מפחיד הוא לא היה בקטגוריה של אימה
אם הוא לא היה מפחיד הוא לא היה בקטגוריה של אימה
אנונימית
^
תלוי ממה את מפחדת
לדעתי הוא לא מפחיד בכלל הוא יותר מותח
תלוי ממה את מפחדת
לדעתי הוא לא מפחיד בכלל הוא יותר מותח
שואל השאלה:
קריפי לצפות בלילה הייתה הכוונה בשאלה שלי
וכמעט כל סרט אימה לא באמת מפחיד והוא מותחן, אני חובבת סרטי אימה. לא שאלתי אם לדעתך או מפחיד או לא, שאלתי אם הוא נחשב כמפחיד בכללי
קריפי לצפות בלילה הייתה הכוונה בשאלה שלי
וכמעט כל סרט אימה לא באמת מפחיד והוא מותחן, אני חובבת סרטי אימה. לא שאלתי אם לדעתך או מפחיד או לא, שאלתי אם הוא נחשב כמפחיד בכללי
אנונימית
^ אבל כל אחד יגיד לך משהו אחר, חלק זה יפחיד וחלק לא
בכל מקרה אולי זה קצת קריפי לצפות בו בלילה אבל זה לא סרט מפחיד
בכל מקרה אולי זה קצת קריפי לצפות בו בלילה אבל זה לא סרט מפחיד
יותר מותח לדעתי זה לא עושה סיוטים
כן