13 תשובות
אוי תדברי איתם בקשר לזה
אמלה מסכנה
welcome to the club
אנונימי
מבינה אותך אבל אין מה לעשות אולי תנסי להגיד להם את זה שבגללם לא יהיה לך חברים וכולם יוצאים בלעדייך ונהרס לך החופש בגלל זה אם לא ניסית כבר.. אם זה לא עובד אין עוד אפשרות הם בסופו של דבר יחליטו
תשמעי נראלי שהם מנסים לשמור עלייך אבל עדיין.. אני בת 15 ונותנים לי לחזור ב2. אני חושבת שתנסי לדבר איתם אבל הכי ברגוע ובנחמדות. תנסי להסביר למה את חושבת שכדאי לך לחזור מאוחר יותר
מאמוש גם אצלי היה ככה לאט לאט למדו לשחרר היום נוסעת לתל אביב לבד כבר
דברי איתם תעשו שיחה על זה
דברי איתם תעשו שיחה על זה
את תראי שבטווח הרחוק זה ממש יעזור לך...
את תראי בהמשך כמה זה מועיל, וכמה זה עוזר, וכמה זה חשוב.
את תראי בהמשך כמה זה מועיל, וכמה זה עוזר, וכמה זה חשוב.
לדעתי לא, אני בת 15 ואני יכולה לחזור מתי שבא לי וזה מאז ומתמיד היה ככה, פשוט תדברי איתם
שואל השאלה:
דיברתי איתם המון פעמים בכיתי להם מה לא כלום לא עוזר אין לי כוח כבר הם מגזימים אני אשכרה כיתה יב ומתנהגים אליי כאילו אני בת שנה מה הבעיה שאצא נורמלי עם חברים שלי ואצבור חוויות כל החופש נהרס לי הייתי תקועה בבית לא עשיתי כלום באמת כלום חברים שלי טסו לחול ירדו לאילת יצאו למסיבות נפגשו מאוחר ורק אני כמו איזה מסכנה לא עשיתי שום דבר בגלל ההורים שלי
דיברתי איתם המון פעמים בכיתי להם מה לא כלום לא עוזר אין לי כוח כבר הם מגזימים אני אשכרה כיתה יב ומתנהגים אליי כאילו אני בת שנה מה הבעיה שאצא נורמלי עם חברים שלי ואצבור חוויות כל החופש נהרס לי הייתי תקועה בבית לא עשיתי כלום באמת כלום חברים שלי טסו לחול ירדו לאילת יצאו למסיבות נפגשו מאוחר ורק אני כמו איזה מסכנה לא עשיתי שום דבר בגלל ההורים שלי
אנונימית
poopicon זה לא מדוייק מה שאת אןמרת.. בגיל הזה שזה גיל בוגר כבר היא אמורה להנות עם חברים שלה.. לחזור בשעה 1 בגיל הזה וכל החברים שלה נשארים זה לא לגיטימי וזה גם הורס לה באישהו מקום. אם היית מדברת עם גיל יותר צעיר זה היה מובן
שואל השאלה:
הם מגזימים ברמות ונמאס לי אין לי שום חוויות בגללם נמאס לי. בא לי כבר להתגייס ולעוף מפה אני מרגישה כאילו אני בכלא שעל כל דבר אני צריכה אישור
הם מגזימים ברמות ונמאס לי אין לי שום חוויות בגללם נמאס לי. בא לי כבר להתגייס ולעוף מפה אני מרגישה כאילו אני בכלא שעל כל דבר אני צריכה אישור
אנונימית
איזה מבאס זה וואי הלוואי שיכולתי לעזור לך אבל אני לא יכולה.. את יכולה גם ללכת בדרך הקשה אבל, ופשוט לחזור מתי שבא לך ולעשות מה שבא לך אבל אני לא יודעת איך זה יתקבל אצלך. מקווה שהכל יסתדר בסוף
שואל השאלה:
אם אני אעשה את זה זה לא יגמר טוב אני מפחדת בכלל לנסות אני באמת לא מבינה מתי הם חושבים לשחרר ממני אני אשכרה כיתה יב מתי ישחררו בצבא? או שגם זה אני אחזור הביתה ולא יתנו לי לצאת עם חברים יגידו לי עד אחת את בבית באמת שכבר אין לי כוח
אם אני אעשה את זה זה לא יגמר טוב אני מפחדת בכלל לנסות אני באמת לא מבינה מתי הם חושבים לשחרר ממני אני אשכרה כיתה יב מתי ישחררו בצבא? או שגם זה אני אחזור הביתה ולא יתנו לי לצאת עם חברים יגידו לי עד אחת את בבית באמת שכבר אין לי כוח
אנונימית
באותו הנושא: