24 תשובות
בקופה או בחודש?
לא, זה כלום ושום דבר
אנונימי
שואל השאלה:
חח חח בקופה^^^
חח חח בקופה^^^
אנונימית
זה יותר משכר של מורה בותק של עשור
סביר בהחלט, העיקר שאת לא במינוס :)
תשמע זה לא כזה הרבה כדי להתחיל חיים אבל זאת התחלה טובה
רציני? זה ממש גבוה
איזו עבודה את?
איזו עבודה את?
שואל השאלה:
אז כמה צריך להתחיל את החיים?^
אז כמה צריך להתחיל את החיים?^
אנונימית
או. בקופה
זה כבר התחלה טובה
זה כבר התחלה טובה
שואל השאלה:
חח לא לחודש^^
חח לא לחודש^^
אנונימית
אני בן 16 וכבר יש לי 400 אלף דולר
אנונימי
שואל השאלה:
מה??^
מה??^
אנונימית
אהה אופס התבלבלתי התכוונת לקופה חחח לא שמתי לב
זאת התחלה נראלי סבבה
זאת התחלה נראלי סבבה
אני משקיע בביטקוין מאז גיל 14 וכל הכסף משם
אנונימי
שואל השאלה:
אפשר ייעוץ בבקשה בפרטי איך עושים?^
אפשר ייעוץ בבקשה בפרטי איך עושים?^
אנונימית
סביר.
כן^^
אנונימי
שואל השאלה:
תשלח לי
תשלח לי
אני לא יודע מה השם משתמש שלך
אנונימי
שואל השאלה:
אויש חח מוזר אבל שיניתי אז דיאן המכשפה
אויש חח מוזר אבל שיניתי אז דיאן המכשפה
שואל השאלה:
לא נותן לי להחליף את האנונימי
לא נותן לי להחליף את האנונימי
אנונימית
שואל השאלה:
וואי יש לך מצב לאמר את שלך אז?
וואי יש לך מצב לאמר את שלך אז?
אנונימית
אין כאן אף משתמש שקוראים לו דיאם המכשפה
אנונימי
שואל השאלה:
אוףף מוזר אז תקשיב אשאל עכשיו שאלה בחברים לעט ותראה טוב?
אוףף מוזר אז תקשיב אשאל עכשיו שאלה בחברים לעט ותראה טוב?
אנונימית
באותו הנושא: