21 תשובות
לגמרי
שואל השאלה:
מה איך
מה איך
אנונימית
לא הגיוני
בת זוג צריכה להיות בסדר עדיפויות
אין בעיה לשים את עצמך קודם כל עוד אתה דואג גם להתחשב אבל בבת זוג
בת זוג צריכה להיות בסדר עדיפויות
אין בעיה לשים את עצמך קודם כל עוד אתה דואג גם להתחשב אבל בבת זוג
ברור
אני מאמינה באופן כללי במערכת יחסים בריאה לא צריכה לבוא במקום הראשון, אהבה אמיתית צריכה לתת חופש אחד לשני לגדול
אני מאמינה באופן כללי במערכת יחסים בריאה לא צריכה לבוא במקום הראשון, אהבה אמיתית צריכה לתת חופש אחד לשני לגדול
תלוי מי לוקח את המקום שלה. אם זה חברים אז לא הגיוני. אמא אבא או כאלה אני יכולה להבין
וואלה בתור אחד שהיה במערכת יחסים ארוכה ממש ושם את הבת זוג קודם כל החברים נעלמו וקצת בעייה אחרי שנפרדים.
שואל השאלה:
זה לא הגיוני לשים חברים לפני זוגיות
זה לא הגיוני להזניח בת זוג למען חברים
זה לא הגיוני לשים חברים לפני זוגיות
זה לא הגיוני להזניח בת זוג למען חברים
אנונימית
חברים תמיד יהיה מעל זוגיות
its bros befor hoes not bros befor your girl :)
מסכים עם חברים תמיד יהיו מעל זוגיות. הוא מכיר אותם שנים, הם השיגו את הנאמנות שלו הרבה הרבה מלפנייך.
אולי זה ישתנה במידה מסויימת אם אתם תינשאו.
אבל זה טוקסיק לגרום לגבר לאבד את החברים שלו.
אולי זה ישתנה במידה מסויימת אם אתם תינשאו.
אבל זה טוקסיק לגרום לגבר לאבד את החברים שלו.
אנונימי
למה שהוא יאבד את חברים שלו כי הוא מעדיף את חברה שלו? ^
רואים שבחיים לא הייתם בזוגיות
כי מתי לגבר יש זמן לעשות דברים? בסופ"שים בדרך כלל, הוא צריך לחלק את הזמן הזה בין החברים ובין החברה.
חברה טוקסיק תגרום לו לראות את החברים שלו פחות ופחות כי היא תדרוש את את רוב הזמן שלו, כך שכמו הבחור למעלה הוא יאבד את כולם כי הוא פשוט לא מגיע אף פעם ותמיד מסרב להם כי "צץ משהו".
צריך להיות איזון זה מה שאני אומר.
חברה טוקסיק תגרום לו לראות את החברים שלו פחות ופחות כי היא תדרוש את את רוב הזמן שלו, כך שכמו הבחור למעלה הוא יאבד את כולם כי הוא פשוט לא מגיע אף פעם ותמיד מסרב להם כי "צץ משהו".
צריך להיות איזון זה מה שאני אומר.
אנונימי
אז שילמד לבחור בת זוג . אני לא אומרת שזה הגיוני שחברה שלך תרחיק את חברים שלך ממך. אבל במקרה של מי ששאלה את השאלה זה הפוך והיא אומרת שהוא מזניח אותה בגלל חברים שלו כי הןא מעדיף אותם.
לדעתי כן צריך לחלק את זה אבל עם העדפה לבת זוג
היא לא אמרה את זה, היא אמרה "אני צריכה והוא מסרב". אני לא יודע מה קראת בין השורות אבל אני לא קראתי את זה.
אנונימי
הוא כתבה בתשובות. מוזמן לבדוק.
ממה שאני רואה היא אמרה שהוא מזניח אותה אבל יש לנו רק את נקודת המבט הסובייקטיבית שלה ואין שום פירוט.
אולי הוא מזניח אותה, אולי הוא לא, אין לי שום דרך לדעת מה הם עושים...
בכל מקרה אני חושב שצריך להיות איזון.
לילה טוב.
אולי הוא מזניח אותה, אולי הוא לא, אין לי שום דרך לדעת מה הם עושים...
בכל מקרה אני חושב שצריך להיות איזון.
לילה טוב.
אנונימי
חחח אבל מה זה משנה בדיוק?
כן חד וחלק ברור שהוא אמור להיות גבר ולא ילד ולהעריך אותך לכבד להיות שם אבל בסדר עדיפיות יש כנראה דברים שהוא יעדיף
כן, יש אנשים מהמשפחה ונגיד אמא ואבא תמיד יותר חשובים
באותו הנושא: