2 תשובות
חשבתי שנגמרו הימים האלה שצוחקים על טלפון. זה כבר כל כל לא משנה איזה טלפון, כל אחד ומה שהוא אוהב ,בן אדם אחד אוהב שיאומי שעולה אלף שקל ואחר אייפון שעולה חמשת אלפים, שתיהם אותה שנה חדשים באותה מידה מה זה משנה אם זה ישן חדש יקר זול גם אני עם אייפון 7 פלוס שהנה בספטמבר יכפיל את עצמו ויצא 14, אבל אני אוהבת את הטלפון שלי ונוח לי איתו כרגע וזה בסדר לחלוטין ונכון שלא כולם יכולים להרשת לעצמם טלפון חדש, גם אני לא רוצה להוציא את כל הכסף שלי על טלפון עכשיו ,זה פחות קריטי לי
עזבי את זה עם הסיבה שלהם לצחוק על אנשים זה בגלל הסוג טלפון שלהם באמת אין להם חיים