6 תשובות
לי נשאר
זה שומר אבל נראה לי רק אם יש לך אונליין (כי אם יש לך זה מגבה בענן ואם לא אז לא)
שואל השאלה:
איך יודעים אם יש אונליין?
איך יודעים אם יש אונליין?
אנונימית
נכנסים לאישופ, בצד ימין למעלה רואים את הסמל של החשבון, לוחצים עליו ונכנסים לקטגוריה של אונליין ושם כתוב
שואל השאלה:
כתוב לי no membership כאילו יענו שזה עולה כסף נראה לי
כתוב לי no membership כאילו יענו שזה עולה כסף נראה לי
אנונימית
אונליין עולה כסף כמובן..
זה כמו ps plus
או xbox live
זה כמו ps plus
או xbox live
באותו הנושא: