6 תשובות
לי נשאר
זה שומר אבל נראה לי רק אם יש לך אונליין (כי אם יש לך זה מגבה בענן ואם לא אז לא)
שואל השאלה:
איך יודעים אם יש אונליין?
אנונימית
נכנסים לאישופ, בצד ימין למעלה רואים את הסמל של החשבון, לוחצים עליו ונכנסים לקטגוריה של אונליין ושם כתוב
שואל השאלה:
כתוב לי no membership כאילו יענו שזה עולה כסף נראה לי
אנונימית
אונליין עולה כסף כמובן..
זה כמו ps plus
או xbox live