4 תשובות
the mortal instruments: city of bones
סרט נורא, תוותרי עליו ותקראי את הספרים במקום
שואל השאלה:
למה??^
למה??^
אנונימית
^הסרט והסדרה, שניהם, הם עיבודים נוראיים לספרים.
שינויים של העלילה, שחקנים לא מתאימים לתפקידים, אפקטים לא טובים.
הספרים לעומת זאת פשוט מדהימים-שואבים אותך לעולם, גורמים לך להיקשר לדמויות.
בספרים יש כל כך הרבה יותר תוכן ממה שמוצג שם, יש סה"כ 6 סדרות ספרים, כולן מעולות ומתרחשות על פני הרבה דורות, וכולן מתקשרות אחת לשנייה
שינויים של העלילה, שחקנים לא מתאימים לתפקידים, אפקטים לא טובים.
הספרים לעומת זאת פשוט מדהימים-שואבים אותך לעולם, גורמים לך להיקשר לדמויות.
בספרים יש כל כך הרבה יותר תוכן ממה שמוצג שם, יש סה"כ 6 סדרות ספרים, כולן מעולות ומתרחשות על פני הרבה דורות, וכולן מתקשרות אחת לשנייה