10 תשובות
לדבר איתה ולהגיד לה שזה לא נעים לך
שואל השאלה:
אמרתי לה לא אכפת לה היא לא מבינה
אמרתי לה לא אכפת לה היא לא מבינה
דברי עם ההורים או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
לא נעים לי
לא נעים לי
למה לא?
אנונימית
^^ולהגיד לה אל זה בפנים כן?
אנונימית
שואל השאלה:
היא קטנה ממני הרבה וזה לא אותו דבר(גם בלי קשר לגיל)
היא קטנה ממני הרבה וזה לא אותו דבר(גם בלי קשר לגיל)
לנבוח עליה
אנונימית
שואל השאלה:
חשבת שלא ניסיתי?!? חחח סתם
חשבת שלא ניסיתי?!? חחח סתם
חחח
פשוט תציע לה ללכת לאכול או שאחד הדודים קורא לה
זה תמיידד עוזר!
פשוט תציע לה ללכת לאכול או שאחד הדודים קורא לה
זה תמיידד עוזר!
אנונימית
באותו הנושא: