5 תשובות
לא.
לא, אל תבזבזי על זה כסף אם תלכי לבד...
אם תיהי מעל 15 מתי שתהיה ההופעה תעבדי בקייטרינג וככה לא רק שתיכנסי להופעה בחינם אלא תקבלי על זה כסף
תמצאי עם מי ללכת ואז תקני
לא נעים להיות שם לבד בתוך ההמון המטורף הזה
אני הייתי קונה