11 תשובות
לא
כן
כן, גם מעבר ל"יפה", העיצוב מעולה בניגוד לדגלים כמו ברזיל או איראן. אחד הדברים הכי חשובים בדגלים זה שיהיו בסיסיים ברמה שגם ילדים יוכלו לצייר אותו ואני לא בטוחה כמה ילדים יכולים לצייר את דגל איראן או ברזיל.
הדגל שלנו גם שונה קצת ממדינות אחרות, אף אחד לא מתבלבל בין הדגל שלנו לבין דגל של יוון או כל מדינה אחרת.
הדגל שלנו גם שונה קצת ממדינות אחרות, אף אחד לא מתבלבל בין הדגל שלנו לבין דגל של יוון או כל מדינה אחרת.
חמוד, לא נגיד הייתי שם אותו על חולצה, אבל הוא לא רע
מאוד
כן הוא נקי כזה
כן.
כןכןכ הוא כזה מסודר ויפה מאוד לדעתי
בערך
אסתטית לא
אבל המשמעות מאחוריו יפה
אסתטית לא
אבל המשמעות מאחוריו יפה
כן, הרבה יותר מדגלים רגילים כמו צרפת איטליה גרמניה וכאלה
לדעתי הוא יפה גם בכללי, אם נעזוב רגע את המשמעות.
הוא דגל ממש יפה, הצבעים שלו כחול ולבן משתלבים לעומת דגלים ששמים בהם צבעים לא קשורים.
הוא ממש מסודר ומקורי והמשמעות כמובן מדהימה
הוא דגל ממש יפה, הצבעים שלו כחול ולבן משתלבים לעומת דגלים ששמים בהם צבעים לא קשורים.
הוא ממש מסודר ומקורי והמשמעות כמובן מדהימה
אנונימית
באותו הנושא: