5 תשובות
שואל השאלה:
אין לי שום מושג למה.. זה פשוט קרה.
תשאלי אותה מה קורה אם היא לא רוצה אז לא, רק זמן יעזור לך
פשוט תתקדמי מה אין עוד אנשים שתהיי חברה שלהם ותזכרי חברים חברים אבל אי אפשר לסמוך על אף אחד
לברים יש רק באגד
את יודעת למה?
אם היא לא רוצה לא בכוח היא הפסידה אותך אל תנסי על מה שהוא לא רצוי גם