התחברות
הרשמה
מה דעתכם על הבנים והבנות 2016?
26 באוגוסט 2022, 00:44
5 תשובות
אחת העונות הכי טובות
ס
סופר-נובה
גרוע
לא סובלת אף אחד מהעונה הזאת
לדעתי היא הכי גרועה
אנונימית
עונה מעולה. בכללי כל העונות הישנות מעניינות
א
אֵלה
העונה של פעם
שהבנים והבנות היה אשכרא משהו
אנונימית
אחת העונות וואי
כ
כברלא