6 תשובות
זה לא ככ קשור למתקנים אלא לאחוז שומן. קודם צריך להגיע לאחוז שומן בגוף שהקוביות נחשפות וזה דרך גרעון קלורי וירידה באחוזי שומן.
אף תרגיל לא יוריד שומן בשום מקום
אף תרגיל לא יוריד שומן בשום מקום
שואל השאלה:
אני רזה אבל יש לי שומן קצת בבטן
אני רזה אבל יש לי שומן קצת בבטן
שואל השאלה:
אבל לא הבנתי עדיין איך זה עובד
אבל לא הבנתי עדיין איך זה עובד
מה שאני ממליץ לך זה לא לדאוג מקוביות כרגע אלא לאכול בעודף ולהשיג מסת שריר ומסה ואז יותר מאוחר כשאתה מפותח יותר להוריד בקלוריות ולרדת באחוזי שומן
^^את זוכרת איך קוראים לאפליקציה?
אנונימי
^תודה
אנונימי