3 תשובות
אוקיי
שואל השאלה:
איך להסביר לו מבלי שיפגע
איך להסביר לו מבלי שיפגע
אנונימית
תגידי לו כזה " היי, אני רוצה לדבר איתך על משהו אני מקווה שזה לא יפגע בך אבל קצת מפריע הצורה שאתה מדבר אליי..
לפעמים יש דברים שקצת מפריעים לי ואני לא אוהבת שאומרים לי (מה שמפריע לך)
לא צריך לפסול בן אדם על כל דבר
כי אחר כך באמת הזוגיות לא תצליח.וככה יהיה קשה יותר למצוא זוגיות.
צריך לדבר להיות כנים. לדבר על הדברים שמפריעים.
לפעמים יש דברים שקצת מפריעים לי ואני לא אוהבת שאומרים לי (מה שמפריע לך)
לא צריך לפסול בן אדם על כל דבר
כי אחר כך באמת הזוגיות לא תצליח.וככה יהיה קשה יותר למצוא זוגיות.
צריך לדבר להיות כנים. לדבר על הדברים שמפריעים.
אנונימית
באותו הנושא: