9 תשובות
משפחה
חברה שאת סומכת עליה
פסיכולוגית
ואת תמיד תמיד יכולה לדבר איתי אם את צריכה!
אליי או למצוא חברה שאת סומכת עליה
כנראה שאת צריכה עזרה מקצועית.
את מהממת באמת, תדעי שכולם עוברים קשיים.
את יכולה לפנות למוקד של ער"ן בטלפון או בצ'אט אונליין כמעט 24/7
תבקשי גם מהמחנכת שלך שתשיגי פגישות עם היועצת בית ספר , הם ידאגו שתקבלי מענה רגשי מתאים
גם אני הייתי בתחושה הזו ולבקש עזרה זה מה שעזר לי
מוזמנת תמיד לפנות אליי בפרטי❤
שואל השאלה:
^^^^משפחה זה בעיקר מה שהכניס אותי למצב הזה מלכתחילה (ובגלל זה הם גם בחיים לא ירשו לי פסיכולוג)
וחברים אין לי (האחרונה התאבדה עם סמים)
אנונימית
אם את צריכה לפרוק או סתם לדבר אני פה
שואל השאלה:
תודה לכם בכל זאת 3>
אנונימית
רוצה לדבר????
היי יקירה,
שמח מאד שעזרת כוחות ושיתפת אותנו באשר עובר עלייך, זה לא מובן מאליו. בין מילותייך הכנות ניתן לחוש בכאב מטלטל, דכדוך מחלחל וייאוש הנבנה מתחושות הכישלון אותן את כנראה חשה.
גם ענף חזק, אם יתמודד עם מספר משבי רוח חזקים, ייתכן ויישבר בסופו של יום.
ההתנסויות הכושלות בתחומים שונים כנראה וטלטלו את חייך.. כמה אכזבה ניתן לספוג ? ואת כמו מתאגרפת בזירה, סופגת וקמה ושוב ושוב.. כמה 'קשוח' זה יכול להיות, שברון לב.
.. והמילים של שבק ס, 'נופל וקם' מהדהדות לי:
"הדרך ארוכה ומפותלת, אני נופל וקם, נופל וקם, נופל וקם
אף פעם לא אפסיק ללכת
אני נופל וקם, נופל וקם
עובר גשר ועוד גשר
אני נופל וקם, נופל וקם, נופל וקם
כמה ארוכה היא הדרך, אני עומד איתן עם ראש מורם"
יותר מאשמח להזמין אותך, אם תרצי למקום שבו תוכלי לדבר ולמצוא אוזן קשבת, בשיחה אנונימית, אישית ולא שיפוטית, עם אחד המתנדבים שלנו, באתר של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת).
שלך, מתנדב סה"ר.
https://sahar.org.il/?utm_source=sayeret&utm_medium=help&utm_campaign=sayeret