6 תשובות
בכלל לא משנה חיים אבל אחלה סדרה
כי זאת הסדרה הכי טובה שנוצרה?
התחלתי וסיימתי עונה אחת והגעתי למסקנה שזה משעמם אבל יש אנשים שאוהבים מתח ואקשן
סדרה מעולה ממש אהבתי אותה
כי היא מושלמת
שובר שורות זאת אחת הסדרות הטובות בהיסטוריה, ורבים יעידו על כך. רוב גולשי סטיפס לא בגיל המתאים, לכן לא הבינו את הגאונות שבסדרה. לדעתי האישית הסדרה מתאימה לאנשים מביני עניין לכל הפחות בגילאי 17 פלוס, לא רק בגלל סצנות המין והאלימות, אלא בשביל להיות מספיק בוגר כדי להבין את העומק והמסרים שבעלילה.

הסדרה מגוללת את סיפורו של וולטר וויט, מורה לכימיה בשנות ה-50 לחייו שביום בהיר אחד מקבל בשורה שהוא חולה בסרטן, במצב די סופני. הוא מחליט לנטוש הכל ולהתחיל לסחור בסמים יחד עם ג'סי- תלמידו לשעבר, כדי להרוויח מספיק כסף שיהיה למשפחתו לאחר מותו. זאת ההתחלה, מכאן העניינים יוצאים מכלל שליטה. סדרה גאונית ומטורפת, ממליץ.