3 תשובות
כן אפשר אם את לא מרוצה מהגוף שלך
רק באישור וליווי רופא או דיאטנית. הגוף זה לא שפן ניסיונות ובמיוחד בגיל ההתבגרות
תלוי במשקל שלך.
אם את במשקל עודף, כן, ותמיד עדיף לעשות את זה בליווי דיאטנית