8 תשובות
כמובן. בכל מצב יש לתקף את הרב קו, גם אם יש לך חופשי חודשי, נסיעת מעבר וכו.
שואל השאלה:
לא אבל אם לא עבר שעה וחצי לא תריך לא?
לא אבל אם לא עבר שעה וחצי לא תריך לא?
כן אבל יש דבר כזה שחצי שעה ואז דניקהת בכרטיס זה חינם
צריך לתקף בכל מצב, גם אם לא עבר שעה וחצי.
בכל מצב, אם לא תחטוף קנס.
בכל מצב, אם לא תחטוף קנס.
אבל צריך להעביר רק שהמכונה לא תקין ממך כסף
אני אסביר, צריך לתקף גם במעבר וגם בחופשי, בגלל שמשרד התחבורה לא רואה בתיקוף רק אמצעי תשלום, אלא על פי זה הם רואים את כמות האנשים שעולים על האוטובוס ויודעים לשפר תדירויות לא יהיה עומס, יודעים לאיזה קו צריך אוטובוס ארוך ולאיזה קו מספיק אוטובוס קצר, אם לא מתקפים משרד התחבורה לא יודע שעלית על האוטובוס ולכן, אם האוטובוס מכיל 60 מקומות ועלו עליו 100 איש ו40 לא תקפו, אז מבחינת משרד התחבורה עלו על האוטובוס 60 איש כי הם לא יודעים על ה40 הנוספים, ולכן מבחינתם אין צורך להגביר את תדירות האוטובוס בקו הזה ואז יוצא מצב שפעם אחר פעם אוטובוסים מפוצצים ואנשים שואלים "למה הם לא שולחים בשעהכזו עוד אוטובוס?
שמחתי לעזור
שמחתי לעזור
צריך אל לא תחוייבי ולא תצא לך פתקית מהמכונה של התיקוף הרב קו וחשוב לציין שזה עד 15 ק"מ מכל חברת אוטובוס לא כולל רכבת
באותו הנושא: