4 תשובות
הכל טוב תשאלי את חברה שלך איך היה ואם זה היה בסדר שהלכת אל תרגישי רע על זה
את לא חברה דוחה ולא כלום, פשוט תבדקי מה קורה איתה עכשיו ואם הכל בסדר , אל תקחי על עצמך מצפונים
אנונימית
שואל השאלה:
זה כבר נגמר ממזמן אבל עדיין מרגישה רע שהלכתי
זה כבר נגמר ממזמן אבל עדיין מרגישה רע שהלכתי
אנונימית
אם הם עדיין ביחד לכי תבדקי מה איתם!! או שתשלחי לה הודעה למקרה ומשהו קורה שהיא לא רוצה. שחס וחלילה לא יקרה משהו
באותו הנושא: