6 תשובות
לא סטלנית ואני בכל זאת אומרת מאנצ וזה לא מרגיש לי מוזר לא יודעת
בכלל לא, מאנצ' הפך למילה של "בא לי לנשנש משהו" בלי קשר לאם זה מאנצ' של אחרי סטלה.
לא מוזר
לא מביך
לא
אנונימית