7 תשובות
ביולוגיה מדח*
ביולוגיה ומדח
למה שאת מתחברת יותר.
באמת.
לכי רק לפי זה- ככה תהני יותר, יהיה לך מעניין יותר, בנוסף, כשבן אדם נהנה ללמוד- הציונים שלו טובים.
באמת.
לכי רק לפי זה- ככה תהני יותר, יהיה לך מעניין יותר, בנוסף, כשבן אדם נהנה ללמוד- הציונים שלו טובים.
מה שיותר מתחבר אלייך.
בעיקרון אני לקחתי ביולוגיה ופיסיקה.
כי אלו מגמות שיש להן השפעות טובות בעתיד. פיסיקה בעיקר פותח דלתות באוניברסיטאות -
לדעתי תקחי פיסיקה.
חוץ מזה, כבר היה צריך לבחור מגמות מזמן.
בעיקרון אני לקחתי ביולוגיה ופיסיקה.
כי אלו מגמות שיש להן השפעות טובות בעתיד. פיסיקה בעיקר פותח דלתות באוניברסיטאות -
לדעתי תקחי פיסיקה.
חוץ מזה, כבר היה צריך לבחור מגמות מזמן.
פיזיקה וקולנוע, פיזיקה יפתח לך המון דלתות בעתיד, מעבר לזה אם את רוצה ללכת על מקצוע ריאלי זה פיזיקה ב100%.
ביולוגיה זה מקצוע שהוא מאוד הומני אבל גם ריאלי, ככה שלא כל האוניברסיטאות ייחשבו את זה כמקצוע ריאלי ואז הם יחשיבו את זה שעשית 2 מגמות הומניות (אבל זה תלוי אוניברסיטה אם את מתחננת ללכת)
מעבר לזה, אני חושבת שקולנוע יותר מעניין ומדעי החברה כי במדע החברה מתחלק ל5 סוגים, סוציולוגיה, פסיכולוגיה, כללה ועוד משהו שאני לא זוכרת
ובעיניי זה לא הכי מעניין לעומת קולנוע שמננו את גם יכולה לפתח עתיד יותר משגשג.
אז אני אומרת לכי לפיזיקה וקולנוע.
בנוסף ביולוגיה זה טחינת מוח, המון השקעה, והמון חומר לזכור ולשנן ולשנן ולזכור, לעומת פיזיקה שפיזיקה זה גם תרגול אבל זה יותר כייפי ולא כבד אין לך הרבה תזכור כי את פשוט תצטרכי להפעיל את ההיגיון שלך.
ואת חייבת ללכת למה שאת הכי אוהבת, כי ברגע שתלכי למקצוע שלא תאהבי אוטומטית הוא יהיה מגעיל, (למרות שיש עוד פרמטרים במשוואה)
ביולוגיה זה מקצוע שהוא מאוד הומני אבל גם ריאלי, ככה שלא כל האוניברסיטאות ייחשבו את זה כמקצוע ריאלי ואז הם יחשיבו את זה שעשית 2 מגמות הומניות (אבל זה תלוי אוניברסיטה אם את מתחננת ללכת)
מעבר לזה, אני חושבת שקולנוע יותר מעניין ומדעי החברה כי במדע החברה מתחלק ל5 סוגים, סוציולוגיה, פסיכולוגיה, כללה ועוד משהו שאני לא זוכרת
ובעיניי זה לא הכי מעניין לעומת קולנוע שמננו את גם יכולה לפתח עתיד יותר משגשג.
אז אני אומרת לכי לפיזיקה וקולנוע.
בנוסף ביולוגיה זה טחינת מוח, המון השקעה, והמון חומר לזכור ולשנן ולשנן ולזכור, לעומת פיזיקה שפיזיקה זה גם תרגול אבל זה יותר כייפי ולא כבד אין לך הרבה תזכור כי את פשוט תצטרכי להפעיל את ההיגיון שלך.
ואת חייבת ללכת למה שאת הכי אוהבת, כי ברגע שתלכי למקצוע שלא תאהבי אוטומטית הוא יהיה מגעיל, (למרות שיש עוד פרמטרים במשוואה)
פיזיקה וקולנוע
אנונימי
למה שאת יותר מתחברת אליו :)
באותו הנושא: