10 תשובות
לא
לא, זה לא הגיע מהארץ
לא
לט
לא
לא
זה משהו מומצא.

זה בגלל שנשים הן מושא התשוקה של גברים - אז על נשים יש יותר בדיחות ועלבונות.
אבל נשים אירופאיות הן יותר מושכות סטטיסטית חלק ניכר מהגברים, אז יש עליהן יותר עלבונות. ובלונדיניות זה סמל התשוקה של גברים, אז ברור שינסו להוריד מהן הכי הרבה.
בפועל לבלונדיניות יש אייקיו יותר גבוה.


(אני לא בלונדינית)
אנונימית