3 תשובות
לא ייתקע.. מכס זה מעל 300$
מעל 75$ צריך לשלם מע"מ ואת תחויבי אוטומטית לדעתי

אבל - אם המוצר עצמו עלה פחות מ75$ וזה פשוט יצא שמונים בגלל המשלוח אז את לא תשלמי שום דבר אקסטרה. וגם זה לא ייתקע במכס.
לא כל כך, וגם אם כן מה כבר תשלמי כמה שקלים נוספים לא ביג דיל
גבוה..