6 תשובות
קורס חובשים אולי או משקית מודעין
אחותי עשתה 02 ועכשיו תצפיתנית
אנונימי
תותחנים אני דיי בטוחה שעושים 03(טירונות) וזה דיי אחלה אם את רוצה לוחמה.
תלוי באדם
משקית תש לדעתי
03 נחשבת הכשרה קרבית.
שואל השאלה:
לא לא לוחמה
תומכת לחימה^
אנונימית