6 תשובות
קצת מידי..
שואל השאלה:
55.5 בסדר
100+ ואז נדבר
בלי קשר לא יודעת את התשובה נעצתי
יש סיכומים באינטרנט על זה כדאי לחפש
או בספר היסטוריה - יש הכל
וגם השאלה הזאת הופיעה באחת הבגרויות האחרונות ויש תשובות לזה ממליצה לך לחפש :)

- גורם נוסף לצמיחת הלאומיות במאה ה19: המהפכה התעשייתית, אירועים פוליטיים כמו המהפכה הצרפתית והאמריקאית וכיבושי נפוליאון, תנועת הרומנטיקה, מהפכת ההשכלה וכדומה

- תהליך העיור זה תהליך שבו אנשים הגיעו לאזור מרכזי מהכפרים. היו להם קשיים כלכליים והם גם היו לבד והרגישו בודדים והלאומיות גיבשה בין כולם כי פתאום לכולם יש מטרה אחת (יש עוד הסבר אבל אני לא זוכרת אותו סיימתי היסטוריה כבר)

קחי בלי כסף תהני חיחי