7 תשובות
כן
לא נשמה רב קו זה חודשי לא מתאפשר לשלם פעמיים קוד פעמיים רב קו לבן אדם אחד! אם יש לך כרטיס ויש בו כסף טעינה אז אפשר
להעביר פעמיים בהצלחה מקווה שעזרתי ❤
כן,אבל זה לא כלכך חוקי.
אם באוטובוס יהיה הבודק כרטיסים,
הוא יכול לתת לך קנס.
כן פשוט שיבחר 2 נוסעים כשישלם
כן, במידה ויש לו רק כסף ברב קו.
במידה ויש לו חופשי יומי/חודשי וכו לא ניתן, ברכבת וברכבת הקלה ובכרמלית וברכבלית לא ניתן