התחברות הרשמה

אם נולדתי ב 16/4, בספטמבר אני יכולה להתחיל שיעורי נהיגה (יש לי תאוריה ותופס ירוק)?

23 באוגוסט 2022, 19:30
לימוד נהיגהנהיגהגיל 16    
3 תשובות
נראלי שכן
ד
דניאל פאנטום
אם יש לך 16.5 אז כן
W
Wandaaa6
שואל השאלה:
בספטמבר יש לי שש עשרה וחצי אז אני יכולה להתחיל בתחילת ספטמבר לדעתכם או מהתאריך של הוחצי?
אנונימית
באותו הנושא:
נולדתי ב11 בספטמבר
אני נולדתי ב11 בספטמבר
אם נולדתי בספטמבר 2007 באיזה שנה אני אהיה בת 18?
אם נולדתי בספטמבר מתי אני אקבל צו ראשון?
אם נולדתי בספטמבר 2006 מתי אני אמורה לקבל צו ראשון?
אם אני השנה בכיתה ט וחגגתי בספטמבר 14 אני יכולה להתחיל קורס/להתנדב במדא?
נולדתי ב29 בספטמבר איזה מזל אני?
אם נולדתי בספטמבר 2003 לאיזה כיתה אני אמורה לעלות ?
בספטמבר אני יכולה להתחיל ללמוד נהיגה (אהיה יא) כדאי להתחיל ישר או לחכות ליב?
נולדתי ב11 בספטמבר , עד כמה נאחסית אני שזה התאריך לידה שלי?
נולדתי ב23 בספטמבר 2006 לאיזה כיתה אני אמורה לעלות?