22 תשובות
פרומיס9 וסבנטין
בלאקפינק וסטריי קידס
bts blackpink
גג : קוסמיק גירל / לונה / אףאקס
בג : אנסיטי / שייני / סבנטין
eom
בלאק פינק
אנונימית
סטריי קידס
aespa וblackpink
אייזואן
ביטיאס,אייטיז,טיאקסטי,שלושתם בעיקרון
להקות בנים : stray kids, txt, seventeen
להקות בנות : blackpink, itzy, twice
אני אישית סטאן של הרבה להקות יחסית אבל האולטס שלי אלו בלאקפינק ואנהייפן
פינק וונום,מי הביאס שלך מאנהייפן?שלי זה ניקי,הבחור הזה פשוט נולד עם פנים של דוגמן או מה???!הוא כזה לוהט ועוד בחור צעיר כזה
ליפנים יש יופי אחר שהוא גם מטריף חושים
לא שמעתי כבר מלא זמן אבל פעם ממש אהבתי את monsta x
בלאקפינק, ביטיאס וטיאקסטי (אחד מהם), אבל אני סטאן/שומעת לעוד
סבנטין
אקסו
ביטיאס
ftisland
יש לי יותר מידי להקות שאני סטאן עליהם בזמן קצר
שואל השאלה:
יא תודה לכולם
^^^^^^ ניקי ברור הוא פשוט בן אדם יפה ברמה אחרת
bts seventeen txt
אנונימית
אברגלו הן האולטיות שלי
אבל אני סטאן של כנראה בסביבות ה100 להקות ועוד שומעת הרבה
סטריי קידס