8 תשובות
אני תמיד למדתי בשישי. זה לא כזה נורא זה רק 4 שעות במערכת שהייתה לי
למדתי בשישי גם כשהייתי בחטיבה וגם בתיכון
אני תמיד למדתי בשישי, וזה לא נורא..
המערכת היא קצרה והאווירה בבית הספר נינוחה ומרגיעה יותר.
זה היום שאני הכי נהנת ללמוד בו בבית הספר.
כבר שנתיים שאנחנו לומדים בזום בימי שישי , לא יודעת לגבי השנה הזאת
אני לא לומדת בשישי כי אני באולפנה, אבל הייתי מעדיפה ללמוד בשישי ולא להיות באולפנה
למדתי כל החיים שלי בשישי
וזה לא נורא עד כדי כך...
אנונימית
אני לא למדתי תקופה בחטיבה
שנה הבאה , כלומר זו שמתקרבת אמרו שמבטלים את ימי שישי לא?
אנונימית