4 תשובות
היי שומע? יש לי חבר..
או
היי אני פחות בקטע..
או
היי אני פחות בקטע..
תתרחקי ממנו ותתקרבי למישהו אחר
כן נכון הוא יבין אם תתרחקי
לדבר אליו יבש לסנן לענות אחריי מלא זמן או שפשוט עדיף כזה להגיד לו "היי אני לא ממש בקטע שלך נוכל להישאר ידידים ? אני מקווה שתבין ולא תפגע"
באותו הנושא: