10 תשובות
כן
אכן כן
לא, זה נראה לי יותר מדי צומת לב, ואני רוצה שיבחרו בי בגלל האישיות, לא בגלל המראה
אני כבר כזה...
שואל השאלה:
^את יודעת שהחבילה מגיעה עם הטרדות, קנאה, שנאה וכו...
לא, לא מעניין אותי להיות הכי יפה, מה גם יופי זה עניין של טעם אישי.
לא, כי אז אני לא ידע מי באמת רוצה בחברתי ומי כאן רק כי אני הכי יפה בעולם
לא , יהיה יותר סיכוי (פי אלף בערך) שיא*סו אותי
אנונימית